Մայրենի

Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում․Հաշվետվություն

Ողջույն․․․
Ես Մարինա Վիրաբյանն եմ։ Ես 9 տարեկան եմ։ Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում։ Սեպտրմբերից մինչև հիմա մենք շատ բաներ ենք արել մայրենի առարկայից։Օրինակ՝  մենք անցել ենք <<, Եղնիկը>> ,<<Կանաչ եղևնին>> և այլն։Նաև մենք գնում էինք դուրս, երբ տաք էր, բայց ես տարի մենք չենք գնում դուրս, որովհետև շատ ցուրտ է։Ես շատ եմ սիրում մայրենին, որովհետև այն իմ հարազատ լեզուն է։

ՎԱՐԱԶՆ ՈԻ ԱՂՎԵՍԸ

ԵՂՆԻԿԸ

ՆՈՒԿԻՄ ՔԱՂԱՔԻ ԽԵԼՈՔՆԵՐԸ

ՆՈՒԿԻՄ ՔԱՂԱՔԻ ԽԵԼՈՔՆԵՐԸ

ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ

ՄԱՅՐԵՆԻ

ԻՄ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԱՇՈՒՆ․ՄԱՅՐԵՆԻ

ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ

ՆԱԴԵՐ ԷԲՐԱՀԻՄԻ. ՓՈՔՐԻԿ ՍԻՐՏՍ Ո՞ՒՄ ՆՎԻՐԵՄ

ԸՆԹԵՐՑԱՐԱՆ

ԿՈՄԻՏԱՍ ՇՈՒՇԻԿԻ

ԱՄԵՆ, ԱՄԵՆ ԻՆՉ ՈՍԿԵԶՕԾՎԵԼ Է

ՄԱՐՏԻ 8

Հոմանիշ բառեր 1

Ամառային արձակուրդներ 2 

Նապաստակի ներողամտությունը 3

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Զանցել գործիքագոտուն