Վաճառականի խիղճը

Առաջադրանքներ

Բացատրի՛ր ընդգծված բառերը։

սովդաքարի-Վաճառական

վրդովվում-տխրել

փեշակ-Արհեստ

ծխատեր- Եկեղեցական տվյալ ծուխը հովվող

համքարներին-խմբավորման անդամ

գործակատարը վաղ-վաճարելու ժամ

վախճանվել-մահանալ

հոգոցի վրա-Խոր շնչառություն և արտաշնչում

Բնութագրի՛ր վաճառականին։

Նա շատ ագահ էր և մտածում էր մենակ իր մասին։

Տեքստից առանձնացրո՛ւ վաճառականին բնութագրող հատվածները։

— Ի՜նչ հաշիվ, ի՜նչ Աստված, քեզ ուտացրել, խմացրել և փեշակ եմ սովորեցրել, էլ ի՞նչ ես ուզում, քեզ ոչ մի կոպեկ չեմ տալ, որտեղ ուզում ես գնա։

― Ոչինչ չունեմ, թող տանեն կախելու, դա ուզում էր ինձ կենդանի թաղել,― ասում է վաճառականը։

Տեքստից առանձնացրո՛ւ երիտասարդ գործակատարին բնութագրող տողերը։

― Տե՛ր արքա, ես խղճում եմ նրա զավակներին, ես մտնում եմ նրանց դրության մեջ։ Նրա որդիքը պետք է լացեն, որ իրանց հորը կենդանի թաղում են։ Ես ոչ մի պահանջ չունեմ նրանից և հրաժարվում եմ մի որևէ վարձատրությունից

Վերլուծի՛ր երիտասարդ գործակատարի արարքը։ Արդարացրո՛ւ նրան։

Ես արդարացնում եմ տղային որովհետև նա ծախսել է հինգ տարի, որ աշխատի շատ գումար իսկ այդ ագահ վաճարողը իրեն չտվեց այդ արդար գումարը։

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով