5-րդ դասարանի «Ելք» ստուգատես

ԴՆԵԼ ԲԼՈԳԻ ՀՂՈՒՄԸ, ԳՐԵԼ ԲԼՈԳՈՒՄ ՀՐԱՊԱՐԱԿՎԱԾ ԱՌԱՋԻՆ ՆՅՈՒԹԻ ԱՄՍԱԹԻՎԸ ՎԵՐՆԱԳԻՐԸ ԵՒ ՀՂՈՒՄԸ ԴՆԵԼ ՎԵՐՆԱԳՐԻ ՎՐԱ:

Բլոգի հղում

 

Առաջին նյութը: 

Բարև, տեղադրել եմ 24.04.2021թ.-ին:

 

ԳՐԵԼ, ԹԵ ԲԼՈԳՆ ԻՆՉ ԲԱԺԻՆՆԵՐ ՈՒՆԻ, ՈՐՆ Է ԴՐԱՆՑԻՑ ԱՄԵՆՔԻՉՆ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՒՄ ԵՒ ԻՆՉՈՒ:

    Ամենաքիչը ես օգտագործում եմ «Ես և շրջակա աշխարհ» բաժինը, քանի որ դրա փոխարեն մենք անցնում են բնագիտություն:

     

    ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼ ՈՐԵՒԷ ՄԵԿԻ ԲԼՈԳԸ, ՈՐԸ ՇԱՏ ԵՔ ՀԱՎԱՆՈՒՄ (ԵԹԵ ԱՅԴՊԻՍԻՆ ԿԱ) ԵՒ ԳՐԵԼ, ԹԵ ԻՆՉՈՒ ԵՔ ՀԱՎԱՆՈՒՄ:

    Ամենաշատը ես հավանում եմ Միլլա  Մաթեվոսյանի բլոգը, այն շատ գեղեցիկ է և ամփոփված հղումներով:

    հղումը:

     

    ԳՐԵԼ ՁԵՐ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՒ ԾՆՈՂՆԵՐԻՑ ՈՐԵՒԷ ՄԵԿԻ ՎԵՐԱԲԵՐՄՈՒՆՔԸ ՁԵՐ ԲԼՈԳԻ ԵՒ ԲԼՈԳԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ:

    Մենք ունենք դրական վերաբերմունք և կարծում ենք, որ  բլոգը զարգացնում է պատասխանատվությունը, օգնում լավ հասկանալ նյութը և պահպանել գիտելիքները:

     

    ԸՆՏՐԵԼ ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՂ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻՑ ՄԵԿԻ ԲԼՈԳԸ

    Տաթև Մկրտչյան

    ԲԼՈԳՈՒՄ ԳՏՆԵԼ /ԻՄ ՄԱՍԻՆ/ ԲԱԺԻՆԸ, ԾԱՆՈԹԱՆԱԼ ԲԼՈԳԻ ՀԵՂԻՆԱԿԻ ՀԵՏ

    «Իմ մասին»

     

    ԳՏՆԵԼ ԲԼՈԳԻ ԲԱԺԻՆՆԵՐԸ, ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐԵԼ ԴՐԱՆՔ, ԴՈՒՐՍ ԳՐԵԼ ԱՅՆ ԲԱԺԻՆՆԵՐԸ, ՈՐՈՆՔ ԿԱՐՈՂ ԵՆ ՁԵԶ ՀԵՏԱՔՐՔՐԵԼ

    Ինձ հետաքրքրեց << մեթոդական մշակումները>>  բաժինը:

     

    ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐԵԼ ԲԼՈԳԻ ԱՐՏԱՔԻՆ ՏԵՍՔԸ, ԿԱՐԾԻՔ ԳՐԵԼ ԴՐԱ ՄԱՍԻՆ։

    Բլոգի արտաքին տեսքը շատ գեղեցիկ է, այնտեղ կարելի է շատ արագ գտնել պետքական բաժինը ու այդ շատ կարևոր է:

     

    ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ ԲԼՈԳԻ ՀԵՂԻՆԱԿ-ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՀԵՏ (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹՈՎ, ԼՈՒՍԱԲԱՆՈՒՄՈՎ, ՖՈՏՈՆԵՐՈՎ ՆԵՐԿԱՅԱՑՐՈՒ)։

    Ո՞ր դասարանից ես հաճախում Հարավային դպրոց-պարտեզ։ Եթե այլ դպրոցից ես եկել, նշիր դպրոցը։

    Ես Հարավային դպրոցը հաճախում եմ առաջին դասարանից, յոթ տարեկանից:

     

    Դպրոց-պարտեզում քո ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն ես ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չեք մոռանա, ինչո՞ւ:

    Ես երբեք չեմ մոռանա մեր բոլոր ուսուցիչներին, ես շատ եմ իրենց սիրում:

     

    • 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:

    Լավ սովորեք, ուշադիր եղեք, որովետև ձեզ սպասում են շատ դժվար դասեր, անգիրներ և այլն շատ անսպասելի դասեր ձեր համար😊:

     

    • Հարավային դպրոցում քո տնկած ծառը, թուփը նկարիր, տեղադրիր ու գրիր `ե՞րբ ես տնկել, ո՞ւմ հետ, տեսակը․․․

    Չեմ տնկել:

     

    Պատրաստիր 2-3 րոպեանոց տեսանյութ, որը պատմում է Հարավային դպրոցի միջավայրի մասին։

    Ծնողներին խնդրիր, թող մի քանի նախադասությամբ խոսեն քո ուսումնական գործունեության մասին Հարավային դպրոցում:

    Ես՝ Անուշ Հայրապետյանս, Մարինա Վիրաբյանի մայրիկն եմ: Ես շատ ուրախ եմ, որ իմ երեխան սովորում է այս միջավայրում: Այս հինգ տարիների ընթացքում նա ձևավորվել է որպես անհատ, ունի ազատ խոսքի իրավունք: Այստեղ մի միջավայր է, որտեղ մոտեցումները նոր են, բայց չեն հեռանում արմատներից: Եվ ամենակարևորը, որ իմ երեխան հաճույքով է գնում դպրոց :

     

    Ի՞նչ գիտեք Միջին դպրոցի մասին:

    Ես գիտեմ, որ բոլոր դպրոցներից գալիս են 6-րդ դասարան և այնտեղ նոր դասեր են սովորում:

     

    Ցանկանո՞ւմ եք տեղափոխվել Միջին դպրոց:

    Ոչ, չեմ ցանկանում:

     

    Թվարկեք Միջին դպրոցի ձեզ ծանոթ ուսուցիչներին:

    Ընկեր Միքայելը՝ իմ սուսերամարտի ուսուցիչը:

     

    Ինչպիսի՞ն կցանկանայիք, որ լիներ Միջին դպրոցը:

    Ես կուզենայի, որ այնտեղ կարելի լիներ քնել դասամիջոցին:

     

    Ուսումնական պլանի քննարկումներ, անհատական ուսումնական պլաններ

    Քո սովորական մեկ օրը նկարագրիր առավոտից մինչև երեկո, ամեն ինչ հերթով գրիր․ աշխատիր ոչինչ բաց չթողնել, քեզ ամենաշատը օրվա ո՞ր պահն է դուր գալիս, ո՞ր գործերդ ես սիրով անում, որո՞նք՝ ուղղակի որպես պարտականություն, առօրյայիդ մեջ ի՞նչը կուզես փոխել, ինչո՞ւ․․․

    Առավոտյան մայրիկը արթնացնում է ինձ, ես գնում եմ նախաճաշելու, որից հետո ես լվացվում ու հագնվում եմ և հեռուստացույց եմ դիտում: Հետո գնում եմ նստում եմ իմ հայրիկի ավտոմեքենան և հասնում դպրոց այնտեղ ես դաս եմ անում և երկար օրյա մնում երկար օրյաից հետո ես գնում եմ տուն ես լվացվում եմ դաս եմ անում մինչև մայրիկը չգա և վայելում եմ իմ իրիկունը:

     

    Համացանցից ձեր սիրելի ֆուտբոլիստի, գրողի, երգչուհու, դերասանուհու մասին տեղեկություն գտեք և այդ տեղեկության համաձայն երևակայական հարցազրույց վարեք նրա հետ։ Հարցազրույցն անհրաժեշտ է ձայնագրել։

    -Ողջու՛յն, Կապիտան Մարվել

    -Ողջու՛յն:

    -Ոն՞ց եք:

    -ես լավ, իսկ դու՞:

    -Ես ել եմ լավ, կարո՞ղ եք ձեր օրվա մասին պատմել:

    -Այո, կարող եմ: Երբ ես արթնանում եմ, ես անում եմ իմ առավոտյան սովորական գործերը, որից հետո ես համարյա ամբողջ օրը աշխատում եմ, որ լինեմ պատրաստ իմ կինոյին

    -Իսկ ինչպե՞ս է անցնում քո երեկոն:

    -Երեկոները իմ մոտ տարբեր են: Մի օր կարող եմ միանգամից նկարել նայելով մուլտֆիլմներ կամ մայրիկի հետ խոսալ և ժամանակ անցկացնել:

    -Չէի մտածում, որ քո օրը այդքան բարդ է:

    -Չէի ասի, որ շատ բարդ է, բայց միաժամանակ չէի ասելու, որ շատ հեշտ է:

    -Դե շնորհակալություն, վստահ եմ նորիս կհանդիպենք:

    -հաջողություն:

     

    Տեքստի համար մտածել երկու ավարտ՝ տխուր և ծիծաղելի։

     

    Ջ․ Ռոդարի

    Երկիրորտեղ ոչ մի սուր բան չկա 

    Անբան Ջովանինոն շատ էր սիրում ճամփորդել:   Ճամփորդեց-ճամփորդեց,  ու  հայտնվեց մի երկրում, որտեղ ոչ մի սուր բան չկար: Տներն այդ երկրում կառուցված  էին առանց սուր անկյունների, դրանք կլոր էին:  Շենքերի տանիքներն էլ էին կլոր: Ճանապարհին,   որով քայլում էր Ջովանինոն, թփերի ու վարդերի պուրակ կար, և իհարկե նա ցանկացավ վարդով զարդարել իր   բաճկոնը: Նա ուզում էր զգուշությամբ պոկել վարդը, որ մատը չծակի, բայց հանկարծ նկատեց, որ  փշերը չեն էլ ծակում: Պարզվում է, դրանք բոլորովին էլ սուր չեն, պարզապես ձեռքդ մի քիչ խուտուտ են տալիս:
    _Այ քեզ հրա՜շք,- զարմացավ Ջովանինոն:

    Հենց այդ պահին վարդի թփերի ետևից հայտնվեց քաղաքի պարեկը և քաղաքավարի ժպտալով ասաց Ջովանինոյին.

    __Դուք երևի չգիտեք, որ չի  կարելի վարդ քաղել:

    __Ներեցեք ինձ … ես չմտածեցի,  որ…

    __ Այդ դեպքում Դուք պետք է վճարեք տուգանքի կեսը,- ասաց պարեկը նույն հաճելի ժպիտով և սկսեց անդորրագիր գրել: Ջովանինոն  հանկարծ նկատեց, որ պարեկի գրիչը սրված չէ, բութ է: Նա հարցրեց պարեկին.

    Ներեցեք, կարելի է Ձեր թուրը տեսնել:

    __ Խնդրեմ ,- ասաց պարեկը և Ջովանինոյին տվեց իր թուրը: Պարզվեց, որ թորն էլ սուր չէ, բութ է:

    _Լավ, էս ի՞նչ զարմանալի երկիր է,  էս ո՞ւր եմ ընկել: Այստեղ ամեն ինչ տարօրինակ է:

    _ Մեր երկրում ոչ մի սուր բան չկա,- բացատրեց պարեկը  և այնքան քաղաքավարի, որ ամեն մի բառը կարելի էր մեծատառերով գրել:

    _ Բա վաղուց արդեն առանց մեխերի ենք յոլա գնումմեխե՞րը,- հարցրեց Ջովանինոն,- չէ ՞ որ դրանք պետք է սուր լինեն:

    _Մենք  վաղուց արդեն առանց մեխերի ենք յոլա գնում:  Չէ՞ որ սոսինձ կա: Իսկ հիմա  բարի եղեք  ինձ երկու անգամ ապտակել:

    Ջովանինոյի բերանը զարմանքից բաց մնաց, կարծես պատրաստվում էր միանագամից մի մեծ տորթ կուլ տալ:

    __ Ո՜չ,  ի՞նչ եք ասում, ես չեմ ուզում հայտնվել բանտում քաղաքի պարեկին վիրավորելու համա: Եթե այդպես է, ես պետք է  երկու ապտակ ստանամ, ոչ թե դուք:

    __Բայց մեզ մոտ այդպես է ընդունված, սիրով բացատրեք պարեկը,- լրիվ տուգանքը՝ չորս ապտակ, տուգանքի կեսը՝ երկու,- պատասխանեց պարեկը:

    __ Երկու ապտակ՝ պարեկի՞ն:

    __ Պարեկին:

    __ Բայց արդար չէ: Այդպես չի կարելի:
    __ Իհարկե արդար չէ: Իհարկե՝ այդպես չի  կարելի,-պատասխանեց պարեկը:-Դա այնքան անարդար և սարսափելի է, որ մարդիկ օրենքները չեն խախտում,  այնպիսի բաներ չեն անում, որի համար տուգանք պիտի մուծվի, որպեսզի չապտակեն անմեղ պարեկներին:   Դե,  ես սպասում եմ. տվեք ինձ երկու ապտակ և մյուս անգամ ավելի զգույշ կլինեք:

    __ Բայց ես չեմ ուզում նույնիսկ Ձեր այտը ճմկտել, որ մնաց ապտակեմ:

    __ Այդ դեպքում ես ստիպված եմ Ձեզ առաջարկել լքել մեր երկիրը և    ուղեկցել  մինչև սահման:

    Ջովանինոն, որ շատ էր ամաչում,  ստիպված եղավ հեռանալ այն երկրից, որտեղ ոչ մի սուր բան չկար: Բայց մեկ է, մինչև հիմա նա երազում է  վերադառնալ այնտեղ, որ ապրի աշխարհի ամենաքաղաքավարի օրենքներով և ամենադաստիարակված մարդկանց հետ, մի տանկում, որտեղ ոչ մի սուր բան չկա:

    Թողնել պատասխան

    Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով