Անգլերեն

Ինքնագնահատում

1-ին ուսումնական շրջան(սեպտեմբեր-դեկտեմբեր)

Կարողանում եմ

Մասամբ եմ կարողանում

Չեմ կարողանում

Սովորողի լեզվական կարողությունները Բնութագրող գնահատական
Կարողանում է ներկայանալ, ներկայացնել իր շրջապատի մարդկանց՝ իր և նրանց մասին հաղորդելով պարզ տեղեկություններ։  Կարողանում եմ
Կարողանում է հաղորդակցվել գրավոր և բանավոր՝ գործածելով պարզագույն կառույցներ։  Կարողանում եմ
Հասկանում է ընտանիք թեմայով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։  Կարողանում եմ
Ներկայացնում է իր ընտանիքի անդամներին պարզ նախադասություններով։  Կարողանում եմ
Ընտանիք և ընտանեկան առօրյա թեմայով տալիս է  պարզ հարցեր և պատասխանում իրեն ուղղված հարցերին։  Կարողանում եմ
Լսում և հասկանում է տունը և սենյակը նկարագրող, տնային գործերը թվարկող պարզ խոսքը։  Կարողանում եմ
Ընթերցում և հասկանում է կարճ, պարզ տեքստեր տան, սենյակի նկարագրության վերաբերյալ Կարողանում եմ
Գրավոր և բանավոր նկարագրում է իր տունը, սենյակը, պատմում իր տնային գործերի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։ Կարողանում եմ
Պատասխանում է տան, սենյակի, իրերի, տնային գործերի մասին պարզ հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղում զրուցակցին՝ գործածելով պարզ բառեր ու նախադասություններ։ Մասամբ եմ կարողանում
Հասկանում է դպրոցի, դպրոցական առօրյայի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։ Կարողանում եմ
Կարդում և հասկանում է պարզ տեքստեր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի մասին։ Կարողանում եմ
Տալիս է պարզ հարցեր դպրոցական առօրյայի, դասացուցակի մասին և արձագանքում նմանատիպ հարցերի։ Կարողանում եմ
Կազմում է ոչ շատ երկար գրավոր տեքստ իր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի և դասացուցակի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։ Մասամբ եմ կարողանում

2․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ/

Թերի եմ մասնակցել

Չեմ մասնակցել

Եթե է մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը

Մասնակցություն հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Ուսումնական ամառ․արձակուրդային նախագծեր, այլ աշխատանքներ Մասնակցել եմ
Մխիթար Սեբաստացու օրեր.Թարգմանական նախագծեր. My Info Planet/պարտադիր չէ Մասնակցել եմ
·        Հաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

At the libraray-giving personal information
Interview with famous people

Մասնակցել եմ
   Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները» Մասնակցել եմ
  Նախագիծ.«Ամանորը իմ ընտանիքում» https://marinavirabyan.edublogs.org/2022/12/16/homework-english-2/
Երաժշտական համագործակցային նախագիծ. «Ներկայացնում ենք Ամանորյա և Սուրբ ծննդյան երգերի շարք» Մասնակցել եմ
Լրացումներ Մասնակցել եմ
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից Թերի եմ մասնակցել

3․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին

Սովորողը՝

Մասնակցել եմ/Իրականացրած ճամփորդության վերաբերյալ սովորողի բլոգի հղումը

Չեմ մասնակցել

4․Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Անգլերենի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ https://marinavirabyan.edublogs.org/?p=4349&preview=true
Անգլերենի հոկտեմբերյան ֆլեշմոբ https://marinavirabyan.edublogs.org/2022/10/20/2022-%d5%ab-%d5%b0%d5%b8%d5%af%d5%bf%d5%a5%d5%b4%d5%a2%d5%a5%d6%80%d5%b5%d5%a1%d5%b6-%d6%86%d5%ac%d5%a5%d5%b7%d5%b4%d5%b8%d5%a2-4-5-%d6%80%d5%a4-%d5%a4%d5%a1%d5%bd%d5%a1%d6%80%d5%a1%d5%b6%d5%b6/
Անգլերենի նոյեմբերյան ֆլեշմոբ Մասնակցել եմ
Անգլերենի դեկտեմբերյան ֆլեշմոբ https://marinavirabyan.edublogs.org/2022/12/20/english-home-work/

2-րդ ուսումնական շրջան/ուսումնամարզական ձմեռային ճամբար

(հունվար)

Սովորողը՝

Ցուցաբերել եմ մասնակցություն

Չեմ ցուցաբերել մասնակցություն

Եթե է սովորողը ցուցաբերել է մասնակցություն, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ձմեռային ճամբարին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը 
  Մասնակցություն անգլերենի ծրագրով որոշված ճամբարային նախագծին(երին) https://marinavirabyan.edublogs.org/2023/02/13/the-lazy-bear/
  Մասնակցություն ձմեռային ուսումնական ճամփորդություններին  ցուցաբերել եմ  մասնակցություն
   Մասնակցություն հունվարյան ճամբարային ֆլեշմոբին https://marinavirabyan.edublogs.org/2023/01/20/english-homework-12/
Լրացումներ Ցուցաբերել եմ մասնակցություն
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից

3-րդ ուսումնական շրջան(փետրվար-մայիս)

1․Պետական չափորոշիչների վրա հիմնված սովորողի լեզվական կարողությունները՝ ըստ առարկայական ծրագրի թեմաների։

Սովորողը կրկին ինքնուրույն կամ ուսուցչի, ծնողի օգնությամբ է լրացնում իր լեզվական կարողությունները՝ «Բնութագրող գնահատական» վանդակում նշելով՝

Կարողանում եմ

Մասամբ եմ կարողանում

Չեմ կարողանում

Սովորողի լեզվական կարողությունները Բնութագրող գնահատական
Հասկանում է ծանոթության, ընկերների մասին հնչող պարզ խոսքը։ Մասամբ եմ կարողանում
Կարդում և հասկանում է պարզ արտահայտություններով ու նախադասություններով կազմված տեքստեր, երկխոսություններ ՝ ընկերության/ընկերասիրության, ծանոթության մասին։ Կարողանում եմ
Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում է իր դասընկերոջը կամ բակի ընկերոջը։ Մասամբ եմ կարողանում
Կազմում է գրավոր տեքստ, երկխոսություն իր, իր ընկերների մասին՝ օգտագործելով պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։ Մասամբ եմ կարողանում
Լսում և հասկանում է օրվա և շաբաթվա օդերևութաբանական տեղեկատվությունը։ Կարողանում եմ
Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում տարվա և օրվա եղանակը։ Կարողանում եմ
Պարզ նախադասություններով գրում է տեքստ իր նախընտրած եղանակի մասին։ Կարողանում եմ
Շատ կարճ նախադասություններով դասընկերոջ հետ երկխոսւթյուն է վարում տարվա եղանակների մասին։ Մասամբ եմ կարողանում
Լսում և հասկանում է գնորդի և վաճառողի երկխոսության (ձայնագրություն, տեսահոլովակ) ընդհանուր բովանդակությունը։ Կարողանում եմ
Կարդում և հասկանում է «Գնումներ» թեմայով պարզ տեքստեր։ Մասամբ եմ կարողանում
Բացատրում է իր նախընտրած հագուստի տեսակը, ձևը, չափսը, գույնը, ինչից է պատրաստված։ Կարողանում եմ
Երկխոսություններ է վարում պարենային խանութում/շուկայում, հագուստի խանութում գնումներ կատարելիս։ Կարողանում եմ
Լրացումներ Կարողանում եմ
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից Մասամբ եմ կարողանում

2․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ/

Թերի եմ մասնակցել

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված թերի կատարված աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը հեղինակային և օրացույցային նախագծերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
      Թումանյանական օրեր. Նախագիծ «Հ. Թումանյանի հեքիաթները ներկայացնում ենք անգլերեն» Մասնակցել եմ
·        Սուրբ Զատիկը իմ ընտանիքում https://marinavirabyan.edublogs.org/2023/04/09/easter/
     Նախագիծ. «Ընտանեկան-հեքիաթապատում ներկայացումներ»
    Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները» https://marinavirabyan.edublogs.org/2023/04/30/dialogue/
 Ուսումնական գարունՀաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

Describing people
Introducing a friend
shopping for clothes
Ordering food in a cafe

https://marinavirabyan.edublogs.org/2022/12/16/homework-english-2/
Լրացումներ https://marinavirabyan.edublogs.org/2023/01/22/my-english-armenian-one-word-explanatory-dictionary/
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից

3․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին

Սովորողը՝

Մասնակցել եմ/Սովորողի բլոգի հղումը

Չեմ մասնակցել

4․Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Անգլերենի փետրվարյան ֆլեշմոբ https://marinavirabyan.edublogs.org/2023/02/18/2023-%d6%83%d5%a5%d5%bf%d6%80%d5%be%d5%a1%d6%80-%d5%a1%d5%b6%d5%a3%d5%ac-%d6%86%d5%ac%d5%a5%d5%b7%d5%b4%d5%b8%d5%a2-4-5-%d6%80%d5%a4-%d5%a4%d5%a1%d5%bd%d5%a1%d6%80%d5%a1%d5%b6%d5%b6%d5%a5%d6%80/
Անգլերենի մարտյան ֆլեշմոբ Մասնակցել եմ
Անգլերենի ապրիլյան ֆլեշմոբ Մասնակցել եմ
Անգլերենի մայիսյան ֆլեշմոբ https://marinavirabyan.edublogs.org/2023/05/21/4283/

4-րդ ուսումնական շրջան/ամառային ուսումնական ճամբար

Սովորողը՝

Ցուցաբերել եմ մասնակցություն

Չեմ ցուցաբերել մասնակցություն

Եթե է սովորողը ցուցաբերել է մասնակցություն, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի(ների) հղումը(ները)

Սովորողի մասնակցությունը ամառային ուսումնական ճամբարին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
   Մասնակցություն անգլերենի ծրագրով որոշված ճամբարային նախագծերին։ Ցուցաբերել եմ մասնակցություն
  Մասնակցություն ամառային ուսումնական ճամփորդություններին։ Ցուցաբերել եմ մասնակցություն
  Մասնակցություն հունիսյան ճամբարային ֆլեշմոբին։  Ցուցաբերել եմ մասնակցություն
Լրացումներ  Ցուցաբերել եմ մասնակցություն
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից Ցուցաբերել եմ մասնակցություն

Տարվա ընթացքում սովորողի ակտիվ մասնակցությունը/պարտադիր չէ

1․Մասնակցություն կլոր սեղաններին/սովորողի կամ դասավանդողի բլոգի հղումը

2․Մասնակցություն բաց դասերին/սովորողի կամ դասավանդողի բլոգի հղումը

3․My Info Planet/Իմ տեղեկատվական մոլորակը մեդիահանրագիտարանի համար թարգմանական նյութերի աշխատանքներին։/ Թարգմանած նյութի(երի) հղումը(ները)

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով